måndag 3 oktober 2011

i've got a glitch in my head.

Ännu en dag i migränens tecken.. Bullshit med att spinning skulle lindra? Jag tror inte det har speciellt stor betydelse, min migrän verkar vara stressrelaterad. På onsdag ska jag i alla fall försöka lindra det med axel- och ryggmassage hos Annika, vilket ska bli riktigt skönt och otroligt nödvändigt. (En hundring till den som spontant kommer hit och masserar direkt)
Känner dock för att styra kosan mot gymmet. Men idag får nog bli en vilodag efter tre träningsdagar i rad. Påt imorgon istället. Om jag hinner, för imorgon ska jag och August vara kvar på jobbet till halv sju.

Hämtade bilderna som Hanna tog på mig idag. Två förstoringar som jag ska sätta upp på väggen och ytterliggare runt 10 bilder som finns på en minst lika snygg cd-skiva. Dock har ju inte jag någon skivläsare på min dator så jag får vänta tills jag styr hem till mamma och pappa.
På tal om foton så var det skolfotografering idag och mitt första (mina första två) utan att gå i skolan.. Det var roligt. Ett personalfoto och ett fritidsfoto. Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar