måndag 17 oktober 2011

so so what.

Det är på tiden..
HEJ GODISFÖRBUD!

Jag har haft ett långt godisförbud tidigare (under gymnasiet) som varade i mer än ett halvår om jag minns rätt. Så varför skulle jag inte klara det den här gången? Dessutom är jag ingen storätare av godis direkt så det är inte så svårt.
Från och med imorgon kör jag igång, och jag ska hålla mig först och främst till nyår sen får vi se om jag fortsätter, vilket jag tror jag gör.
Belöning? Ja, den belöning jag får är en minskad ekonomiförlust och minskad viktökning, bättre hy.. Ja, listan är lång. Tycker det är lite töntigt med en belöning i någonting (pengar, shopping, mm) eftersom du belönar dig själv med att inte käka godiset. Ni fattar..

William 5 år skickade detta i ett brev till vår stadsminister då han
inte visste hur han skulle klara av sitt godisförbud.. Söt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar