lördag 8 oktober 2011

i've been thinking.

Rent spontant..
FUCK OF!

Ibland är allt bara depp och inget går som jag vill.
För det första gör mitt knä skitont och jag pratade med gips-Ola efter min match och han kunde konstatera att det är en kronisk inflammation i knäskålssenan som ställer till besvär för mig. Började nästan gråta av smärta när han kände på det. Så nu har han ordinerat absolut ingen som helst knäträning och en kur inflammatorisk medicin en vecka.

Dessutom är det andra grejer som gnager i mig. Jag blir arg och besviken på mig själv - att jag alltid ska vara alla till lags och alltid vara snäll och tänka på alla jämt. Det är slut på det nu. Jag ska bete mig som alla andra för talesättet "Behandla andra som du själv vill bli behandlat" funkar uppenbarligen inte, i den här stan i alla fall.
STORT TACK till Zana och Johan som lät mig spendera kvällen hos dom så jag kunde prata av mig och känna mig.. Omtyckt som vän. Det är kvalité på dom två kan jag tala om. Så värt det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar