måndag 24 oktober 2011

i don't want to talk about it.

Fröken ambitiöst är mitt nya namn. Nu har jag i två och en halv timma förberett morgondagens middagsbjudning. Har gjort färdigt det jag kan och allt känns absolut under kontroll, och god mat blir det.
Det enda jag inte ännu har tagit tag i som jag måste ta tag i är det fortfarande lika eländiga och stökiga sovrummet.. Men det får bli i morgon förmiddag för nu ska jag sitta och ta det lite lugnt. Full fart hela dagen.
Morgondagens meny förresten, den får ni se här på bloggen imorgon kväll. Vill inte avslöja för Zana och Julia vad dom blir bjudna på.

När jag åkte till jobbet runt lunch hade polisen en hastighetskontroll på rakan ner mot Djulökvarn. Där stod dom så att man absolut inte såg deras bilar och knappt dom själva. Riktigt jävla bra ställe kan jag tala om, credd till polisen. Jag körde lagligt men lika lyckligt lottad var inte gubben i volvon som jag gled förbi.

Nu NCIS..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar