söndag 2 oktober 2011

no place like home.

Jag kände mig så duktig ikväll under min gymdejt med Zana. Jag satt på den alltid så älskade spinningcykeln i 45 minuter. Allt för att I-B på mammas jobb påpekade att det är den bästa förebyggande medicinen mot migrän. Så för andra gången på tre dagar har jag pumpat. Och som en bonus blir ju både lår och rumpa snyggare. Tack och bock för det.
Det var en väldigt lyckad gymning vill jag tillägga.. Inte bara tillfället att få umgås med Zana utan den fina utsikten uppifrån cykeln gjorde även den susen för.. hmm.. fantasin möjligtvis.

Väl hemma igen har jag lite kvalitetstid med mig själv. God mat, mysfilt, tända ljus och SATC. Mycket bra uppladdning inför kommande arbetsvecka, många timmar ska genomgås. Men jag älskar mitt jobb så det blir inga problem, dessutom ska August jobba mån-ons vilket gör allt ännu skojigare.

Nu ska jag fortsätta egoboosta mig själv och ladda inför ytterliggare en fullspäckad vecka med massa söta belgiska gubbar och längta lite smått till Barcelona.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar