söndag 9 oktober 2011

you learn.

Nu är helgen, som varit riktigt trevlig och lärorik, med det slovenska laget nästan över. Det som är kvar är att gå upp 04,00 inatt för att åka med dom till Skavsta. Sen kommer jag sova gott av utmattning i en vecka. Ska bli riktigt kul och precis rätt tillfälle att åka med mamma till Göteborg nästa helg, på flera sätt.
Har i alla fall planerat att jag ska försöka sova 2 timmar när vi kommer hem från Skavsta imorgon bitti innan jag måste åka till jobbet.

Jag saknar Lovisa. Vi skriver långa mejl och det känns nästan som om hon vore här. Hon stöttar mig med det som drar ner mig och jag gör detsamma för henne. Vänskap kallas det.
Dessutom har vi bestämt nu när jag ska åka till henne så om det finns möjlighet så ska jag boka flygbiljetter i veckan. SJUKT BRA! Bara 4 månader kvar.

Var en sväng på gymmet med Zana nyss. Körde bara armar idag eftersom jag har en vecka utan någon som helst knäträning. Vilket är svårt eftersom man inte ens får värma upp då på något sätt, eftersom all uppvärmning sker med knän på något sätt.

Nu ska jag måla naglarna i någon spännande färg sen sova. Som sagt, klockan står på 03,45.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar