tisdag 18 oktober 2011

frozen.

Jag sitter och fryser. Orken tryter när jag egentligen måste hoppa in i duschen (för över en timma sen egentligen).

Nu står till och med huvudet stilla, kommer inte på någonting att skriva..
Det har varit en vanlig dag idag. Jobb och träning.
Det är inte ofta, men just nu längtar jag som tusan till helgen. Delvis för att vi har match i Kolbäck, men mestadels för att jag och Zana ska ha tjejkväll på lördag inklusive utgång. Antigen blir det bara vi två eller så bjuder vi två tjejer till. Lite beroende på, hur som helst så kommer det bli trevligt. Sen kan ju alltid Johan överraska med att våldgästa våra tjejkvällar med killkompisar, absolut inte mig emot men tjejkvällen får inte riktigt samma innebörd.. Haha

Äh vad tusan, jag fryser som fasen, nu ska jag ta en lång varm dusch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar