torsdag 20 oktober 2011

the winner takes it all.

Har spenderat kvällen i bowlinghallen tillsammans med Heimstaden. Vi bowlade och åt tacos tillsammans. Jag blev bjuden för att jag jobbade där i somras. Riktigt trevligt. Som pricken över i kom jag etta och vann en flaska whiskey. Är väl ingen storkonsument av whiskey direkt men alltid kul att ha hemma, man kan ju alltid bjuda andra..
Dessutom var det tur att jag inte kom på någon annan plats för dom vann varsin chokladkaka, och som sagt så har jag godisförbud..

Nu är i alla fall febern som bortspolad och jag ska absolut jobba imorgon. Saknar alltid jobbet när jag inte är där, känns som om man missar massor.. Men känner man sig dålig ska man ju definitivt vara hemma om man jobbar med barn eller människor över lag, vill inte smitta någon.

Nej, nu är jag i alla fall jättetaggad inför helgen. Ska bli en bra helg har jag bestämt.. Det börjar i alla fall med en bra fredag med massage imorgon bitti. Love it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar