onsdag 26 oktober 2011

it takes a fool to remain sane.


Dagen började inte piggt hos mig. Kände mig febrig och svinont har jag i både hals och den där rackarns visdomstanden. Halva huvudet värker.
Men dagen visade sig bli bättre, och nu sitter jag här rätt nöjd. Dock är jag kluven över en liten töntig grej, men jag följer min hjärna och fortsätter sitta här.

Har varit nere i hallen på först och främst ledarmöte sen tittade jag på Augusts innebandymatch. Det gick inte speciellt bra för dom.

Fick förresten lappa min första bil idag. En jävel stod på min parkeringsplats när jag kom hem och det irriterade mig ordentligt, så jag åkte till kontoret och fick en bot. HA HA! Rätt ska vara rätt, det gillar jag. Skrev ett litet personligt brev också, så den personen står nog inte på min plats igen.
På den nivån är spänningen i mitt liv..

Fick i alla fall glada känslor idag på jobbet av min kära arbetskollega.. Det värmde in i själen och det är precis vad jag behöver just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar