måndag 31 oktober 2011

this woman's work.

Jaha, då var det roliga över för kvällen.
Ensam mamma söker pratar vi om då. Höjdpunkten på början av veckan, eller nästan av hela veckan. Lite romantik i vardagen kan väl absolut inte skada.

Har även idag somnat tidigt i soffan, satte klockan på åtta så jag skulle vakna till ovanstående program. Nu ska vi se hur lång tid det tar för mig att somna i natt.
Imorgon blir det utflykt till skogen där vi på fritids och en av avdelningarna på dagis ska laga mat. Självklart tyckte Sara att hon och jag kunde ta på oss att fixa en aktivitet, sagt och gjort. Så vi får se hur det blir.
Planeringen var i alla fall effektiv. Jag och Sara lyckades tillverka två stycken snygga pumpor som står utanför entren på skolan. Men vi gjorde också lite annat, mer seriöst och nyttigt. Jag och S var till och med så effektiva att jag jobbade över en och en halv timma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar