söndag 25 september 2011

friends will be friends.

Jag avskyr avsked.
Fikade med Lovisa i eftermiddags - för sista gången på väldigt länge, väldigt väldigt länge.
Hon är en så underbar vän. Jag kommer känna mig tom utan henne.
När vi hade fikat skjutsade hon mig till ICA Nära för jag var tvungen att handla. Så i bilen där sa vi hej då. Och mina ögon tårfylldes verkligen och det kändes jättejobbigt. Väl hemma sen igen så kom tårarna ordentligt och jag började gråta floder.
Nästa gång vi ses är i San Francisco 2012. Cirka ett halvår dit.
Men... Hon har ju faktiskt inte dött, hon finns kvar, på andra sidan jordklotet!


Alla måste ha nån att kunna lita på, det är så
Och en trofast vän är mera värd än guld
Jag vet, vänner prövas genom tidens gång
Sviker aldrig fast din väg är lång
Finns där vid din sida när vågorna slår
Håller det de lovar, det är vänner som består

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar