tisdag 21 februari 2012

the best day of my life.

Allt är färdig för avresa. Allt är nerpackat och framlagt, kylskåpet är rensat. Ska prata med Lovisa ikväll på Skype för att klura ut dem sista detaljerna. Har ringt hotellet på Arlanda idag och kollat så jag kan få en frukostpåse med mig på torsdag till flygplatsen. Det var inga problem. Känns segt att gå upp 03,30 dock. Men äsch, känns som ones in a lifetime. Dessutom har jag prickat av massage hos Annika ikväll, välbehövligt.

Imorgon har jag ett par ärenden att checka av innan tåget går. Bland annat ska jag åka till Finspång och hälsa på Daniela och lille bebisen. Blodgivning och lunch med mamma. Sen är jag redo för resa. Har räknat ut att det blir ca 32 timmar utan att ha någon när eller kär kring mig. Mycket egentid, vilket känns lovande.

Nu väntar jag på att Julia ska slå på min balkong för en promenad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar