torsdag 9 februari 2012

no title.

Ligger hemma i soffan och slötittar på program som inte ger mig speciellt mycket allmänbildning. Om man inte ser uppsnofsade lyxfruar som allmänbildande?!
Jag är sjuk idag. Var riktigt hängig igår kväll, feber hade jag säkert ett par grader och ont i hela kroppen. Jag mår bättre idag och imorgon jobbar jag mer än gärna igen. Min sjuka bryter aldrig riktigt ut så jag är fortfarande förkyld och har en ständigt molande huvudvärk.

Ser i alla fall fram emot en helt och hållet fullspäckad helg.
Imorgon kväll blir det SATC-tjej-kväll här hemma med Jenny, min vapendragare. Möjligt att vi kör till med lite ansiktsmasker och nagellackande. Mys helt enkelt.
På lördag blir det en heldag med Zana i Sthlm. Shoppa och äta gott helt enkelt. När vi kommer hem blir det en utgång på det.
Halv tio på söndag åker vi i div 1 till Sunne (! jävligt långt bort!) och spelar match. Vinner vi inte den slutar jag. För att åka den långa resan och förlora känns väldigt ovärt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar