söndag 12 februari 2012

doesn't mean i'm lonely when i'm alone.

Inga tvivel om att jag tittar på Wallander. Det är veckans höjdpunkt, näst intill. Men de här nya avsnitten är inte bra inspelade. Filmningen är riktigt jävla usel. Som om den skulle likna något den inte är. Dessutom stör jag mig massor på bakgrundsmusiken som då och då dyker upp. Har redan sett den, så jag kanske ska skita i att kolla och packa och fixa lite inför min hektiska vecka..

Måndag: Jobb 10-17, sen far jag till Linköping för ett besök på IKEA, sen ska jag möta upp min vän Emma och några till av hennes vänner på en pub som heter Horse & Hound för lite käk.
Tisdag: Åker hem från Linköping till lunch och direkt till jobbet. Jobb 13-16, sen har vi möte på jobbet som börjar 17. Hoppas jag kan dra tidigare därifrån för på kvällen sen ska jag ha alla hjärtans dagmiddag med Jenny, Malin och Emelie.
Onsdag: Jobb 12-16. Möte med alla ledare och Daiva i Duveholmshallen 17-18. Sen är det träning gånger två.
Torsdag: Jobb 8-17. Ska spendera en del av dagen i Spökbacken med skolan. Ska bli dunder att åka. Hem och gymma mellan 17,30-19 typ. Sen iväg till Norrköping och hämta pappa och Ingmar från flyget.
Fredag: Jobb 12-16,30. Sen satsar jag och Jenny på nytt på en satckväll.
Lördag: Match hemma mot Lindesberg 15,00 (BE THERE). Efter det kör vi ihop en lagfest.
Söndag: Tvätt- och packningsdags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar