fredag 10 februari 2012

scary.

Jag har fredagsmys för mig själv. Var tvungen att boka av Jennys och min planerade satckväll, kände mig inte alls pigg och fräsch idag. Har haft ont i huvudet och varit hängig hela dagen. Så jag behövde hem och vila och bara slöa. Somnade nästan till en snabbis i soffan förut också. Något med denna förkylning spökar i mig.

Imorgon går iallafall tåget mot huvudstaden för lite shopping och storstadsmys. Det ska blir trevligt. Har alltid dock en stor ångest inför dessa tripper klädmässigt. I Stockholm måste det se bra ut! Dessutom gör allt promenerande, svettandes, äckliga lampor i provhytter med mera med mera att man ser förbaskat ful och äcklig ut - vilket jag ogillar skarpt! What ever, det är ju ingen dejt jag ska på men skulle man stöta på en snygg kändis vill man ju åtminstone så aningen stilsäker och snygg ut.
Så.. Mitt göra för denna kväll är att ta fram kläder, och försöka tona ner eller få bort ögonbrynsfärgen som sitter på huden tills imorgon, fick höra av mina elever idag att jag såg ut som en läskig och arg häxa.. Ååh, älskade barn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar