måndag 27 februari 2012

you can travel the world but nothing comes close to the golden coast.

Vi kom precis hem från Claudias hus. Var där och tittade på The Rock tillsammans med Elin och Leyla. Mysigt men oj vad trött jag är på kvällarna.
Idag har vi surfat ute i Half Moon Bay. Vill inte påstå att det var särskilt enkelt och jag är ingen talang. Men kul och lärorikt var det. Men helvete så kallt i vattnet rent ut sagt. Våra fötter var ordagrant som iskuber.
Ikväll, innan vi drog iväg till Claudia, hade James, sonen i huset, ordnat restaurang till mig och Lovisa och föräldrarna. Sarah fick vara med som servitris. Jag åt fettuchini alfredo (super gott) och Lovisa tog lite av det plus räkor och ris. Till efterrätt fick vi en sorbetbomb med apelsin-, hallon- och limesmak tillsammans med en kanelsnurra.
Morgondagen bjuder på hårfärgning och sen framåt kvällen följer jag med
Lovisa och Elin in på deras kurs på Stanford university.
Dags att sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar