söndag 5 februari 2012

keep this fire burning.

Jag har haft en toppenhelg med två toppentjejer. Jenny och Maria, ni är guld värda. Bastukvällen i fredags och utgången igår var klockrena båda, först lugn och ro i fredags sen drag och galej igår.
Det jobbiga är bara att helgerna går så fort. Dock har jag ingenting emot mitt jobb och att jobba imorgon. Dessutom har måndagar växt som dag i mina ögon. Imorgon ska jag delvis gå på mitt första gruppmöte.
Har precis anmält mig till högskoleprovet också. Så den 31 mars vässar jag pennan och skriver så den glöder. Hoppas på ett lite bättre resultat än vad jag fick när jag gjorde provet för fyra år sedan. Dessutom har jag tittat lite på utbildningar till hösten, är riktigt sugen på att plugga nu och vet på ett ungefär vad jag är intresserad av. Det får börja med en kurs på ca ett halv år. Känner i alla fall inte för att sitta kvar här hemma. Det måste liksom hända något snart.

Nu ska jag fortsätta packa ner lite grejer till resan, sen plocka in tvätten i rätt hyllor och lådor.

1 kommentar:

  1. Du är välkommen till Örebro!

    mvh
    Kungen av Örebro

    SvaraRadera