tisdag 1 maj 2012

driving me insane.

Jag har haft en suverän dag ute i solen. Jag har utnyttjat solen till fullo.
Vaknade upp i Örebro, jag, Jenny och Pontus drog in till ett fik och käkade lite lunch på en uteservering. Gick sen och köpte glass och satte oss vis strömmen och nöjt i solen. Hemma igen i stan slängde jag in en maskin tvätt sen hörde Julia av sig om jag ville gå en promenad. Och det ville jag verkligen. Gick drygt fem kilometer sen kom jag på den fantastiska idéen att vi skulle åka ut till fågeltornet och grilla korv. Sagt och gjort. Har suttit där ute i ett par timmar och njutit.

Gårdagskvällen var också riktigt trevlig. Jag, Jenny och Pontus grillade tillsammans med Pontus klasskamrat Emil och hans flickvän Sara och hennes kompis Charlotta. Väldigt trevliga människor. Sen åkte vi in till stan och tog ett par drinkar (alkoholfritt) på en uteservering.
Dock bjöd kvällen på tio riktigt FETA myggbett. Är nog allergisk mot deras bett innan man vant sig, för dom ser ut som stora bölder..

En mycket lyckad solig dag och gårdag med andra ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar