tisdag 29 maj 2012

fields of gold.

Dagarna bara rusar förbi. Snart är det sommarlov för alla elever och även jag ska få en efterlängtad lite längre semester. Först ska jag ha lite semester fredag-måndag hos Emma och Helena i Frankfurt. Ska bli skönt att komma bort och bara vara lite.
Så nu ska jag packa lite till till det.

Har varit i Flen i eftermiddag och MUF Flen bildades, till allas lycka. Vi sprider oss. Efter det drog vi katrineholmare hem till "storstan" och åt tillsammans. Älskar att umgås med dom, har verkligen hittat massa nya vänner, som är guld värda.
Kändes också bra att jag, genom mina kontakter i MUF, kunde fixa ett jobb åt Jenny idag! Inte alla dagar man blir erbjuden jobb liksom.

Nu, packning och sen ska jag dunderhänga i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar