onsdag 2 maj 2012

spring day.

Sköna maj välkommen!
Jag ÄLSKAR vädret, fullkomligt älskar.
Bara känslan av att sitta i soffan och ha dörren öppen ut och höra alla ljud och känna vinden. Jag är en sommarmänniska.

Har precis haft styrelsemöte här hemma med Katrineholms nya styrelse. Trevligt. Klart jag hade gjort en blåbärspaj.
Vi kommer arrangera en Grillkväll vid Djulö den 26 maj då vi bjuder in våra äldre moderatvänner här i stan så att vi ska lära känna varandra. Även övriga mufare i Södermanland så klart. Ska bli väldigt trevligt.

Nu ska jag, samtidigt som jag kollar Bygglov, packa väska nr 1 och 2 inför morgondagens vistelse i Stockholm och helgens volleybollparty i Göteborg.

Tänkte slänga in en bild på mina sköna myggbett. Aldrig varit med om liknande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar