torsdag 17 maj 2012

we can make it.

Nervositeten är inte att leka med. Dom får inte förlora och åka ut i en kvartsfinal i VM, PÅ HEMMAPLAN!
Kom igen nu grabbar, kämpa kämpa kämpa!

I övrigt har det varit en bra dag idag. Mycket shoppande till balkongen. Mamma och jag var först till Ekenäs handelsträdgård, sen en sväng till någon annan gård som jag inte minns namnet på och till sist till Coop bygg som även har en trädgårdsavdelning.
Nu är balkongen inredd i sin sommarskrud.

Har gått en 4,5 km lång promenad idag tillsammans med Julia. En längre får det bli på lördag. För imorgon hinns det inte med.

Imorgon jobbar jag 7-10 sen åker jag med mamma och pappa upp till Sthlm för att hälsa på farmor på sjukhuset. Hon fick en stroke för ett tag sen, därför hon ligger där..
Imorgon kväll hoppas jag på en riktigt trevlig kväll hos Hanna.

Kom igen nu killar, för fan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar