onsdag 30 maj 2012

like a domino.

Först och främst.. Stort grattis till mamma och pappa som firar silverbröllop idag! Sjukt stolt!

Färdigpackad för Frankfurt. Städat och gjort i ordning här hemma eftersom JJ ska få låna den i helgen. Dessutom är det alltid skönt att komma hem till ett städat hem.
Zana hann klippa min lugg idag också, vilket var välbehövligt. Resten av håret växer inte alls lika fort..

Har spenderat kvällen tillsammans med mitt lag. Hade lite avslutning hos Maria. Det var trevligt att prata lite med alla och försöka få ihop lag till i höst, men många (även jag) vet inte om man blir kvar i stan i höst.

Sen tittade jag ju självklart på Sverige-Island. Blir ännu mer taggad för matchen på tisdag. Älskar svenska fotbollslandslaget. I'm a freak!
Först ska jag njuta i Tyskland..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar