söndag 6 maj 2012

so call me maybe.

Hemma.. Nu är mitt flängande runt Sverige slut. Helgen i Göteborg var jätterolig. Volleybollcuper med rara vänner är alltid roligt. Plus att utgången på Hard Rock Café igår var riktigt kul. Mycket folk och många jag kände igen.
Dock gjorde jag illa fingret på matchen imorse, och det gör svinont. En stukning med andra ord..

Håller på att packa upp efter veckan och helgen. Har köpt massa nytt.. Fin tvål, pyjamas shorts, sjalar, byxor, tröjor, pumps, halsband, ramar, ljusstakar, en tax till soffan. Och massa annat.

Nu ska jag sätta mig och planera lite inför morgondagens engelska. Jag har fått tre lektioner till i veckan på jobbet. Engelska, som tur är på lätt nivå. Så jag ska sätta mig och förbereda lite glosor.
Resten av veckan ska jag bara slappa, fram tills min födelsedagsfest på lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar