torsdag 24 maj 2012

i cant believe.

Lyckad tripp till Eskilstuna med söta Ebba, som är snäll, söt och singel.. (avskyr alla er som dissade, ta det personligt)! Att Eskilstuna har ett så soft ställe att hänga på på sommaren hade jag ingen aning om. Värsta sportstället ju. Maaaaaassa människor. Dessutom skadade inte vädret direkt.

I övrigt har jag jobbat med en klass idag. Gick finfint tycker jag. Ser fram emot att morgondagen blir lika bra. Men jag vet att dom gillar mig så det lär nog gå bra den med. Håll tummarna.

Har plockat ihop alla loppisprylar nu.. Bilen är nästan full så har jag tur så har Zana inte lika mycket grejer.. Haha. Har lovat henne 10% av intäkterna (kanske en middag) för att hon hjälper mig sälja..

Nu ska jag fortsätta hålla tummarna för Loreen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar