tisdag 31 juli 2012

hit me with your best shot.

Vilken skön dag det har varit idag. Gillar dagar som denna. Om man bortser från att behöva tvinga upp sig själv 5:20 för att åka till jobbet så klart. Men dagen har rullat på. Lyckades nappa en stund efter jobbet. Sen bjöd kvällen på det mesta aktiva jag gjort den här sommaren. Först en och en halv timma beachvolley tillsammans med Niclas, Victor, Ebba och Zana. Mycket mycket roligt. Sen drog jag och Zana direkt till gymmet efter det. Hämtade ut mitt gymkort idag, som klubben sponsrar oss med. Vad underbart det var att vara tillbaka på gymet. Körde en och jag kan tala om att dom kommer kännas imorgon. Bravo!
Sen bjöd Zana in mig på en spontan tacokväll framför lite os.

Nog om dagen. Klockan står även imorgon på 05:05.. Zzz..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar