söndag 8 juli 2012

start spreading the news.

Då var min första minisemester över. Semestervecka 1 av 2.. Nu jobbar jag i två veckor. (tre dagar per vecka). Så imorgon bitti är det bara att styra ut mot strångsjö igen. Delade känslor om det. Skönt med semester, men vädret suger så jag kan lila gärna jobba.

Har haft en trevlig helg. Och semester också för den delen. Den har bestått stora delar av golf. Rolig golf. Spelade själv igår och det gick helt okej och var roligt.
Igår kväll var jag och Maria ute och käkade sen gick vi ut. Hade jättetrevligt med henne.
Passade på att ta en bakislunch med henne och hennes två kompisar idag också. Mysigt i spöregnet.

Ikväll har jag haft lite reunion med de två galnaste människor i den här stan. Isadora och Agnes. Kollade film och åt pizza. Bra kväll.

Nu ska jag kolla vidare på film sen sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar