onsdag 4 juli 2012

i got sweets.

Ännu en promenad tillsammans med Zana avverkad. Även idag blev det Djulörundan. Vädret är helt fantastiskt. Svettas sönder i långärmad halv elva på kvällen. Inte mig emot.
Ska alldeles strax hoppa in i duschen. Sen ska jag sova. Klockan står på 6,00 imorgon också. Det är så himla roligt på golfbanan. Jag går runt och småpratar med folk, fotar spelare, rapporterar in scorer och bara njuter i fulla drag. Golfbanan känns som hemma.

För övrigt så går lchf bra. Men hur det än är så är lördagar mina fridagar (känns inte som om jag kommer behöva ha dom egentligen, men dom finns att tillgå). Zana är världens raraste och hade massbakat idag. Så i en liten låda fick jag kärleksmums, rulltårta och chokladboll med mig hem. Mumma! Dom ska jag njuta riktigt av på lördag. Och jag antar att folk är emot mitt val att ha en fri dag i veckan, men om ni får bestämma hur ni ska äta så bestämmer jag hur jag ska äta. Småätandet är iallafall borta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar