söndag 29 juli 2012

the place, i belong.

Det är faktiskt rätt skönt att ligga ensam hemma i soffan. Det måste vara bland det bästa som finns.
Nu speciellt när OS har startat. Jag älskar det. Sen ska jag försöka streama så att jag kan se herrvolleyboll när Australien spelar. Har några bekanta i laget. Spännande!

Kom hem vid halv nio imorse. Efter att ha åkt från hotellet halv elva igår kväll. Lång resa inatt. Och nej, det är inte bekvämt att försöka sova på ett flygplan.
Så jag lyckades tack och lov somna imorse hemma istället och sov till två. Sen har jag varit igång.

Men nu börjar tröttheten krypa sig på igen. Dags att ta min nyinförskaffade bok med in i sovrummet. Klockan ringer 10 imorgon och då hoppar jag på tåget till Stockholm för en heldag med saknade Emelie. Om vädergudarna är med oss blir det (enligt min önskan) en picknick på Skansen. Det har jag alltid drömt om att få ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar