måndag 10 september 2012

give it all.

Insåg i eftermiddags att jag bytt min jobbfritid mot pluggfritid. Det är extrem skillnad. Från att inte pluggat alls på två år så är man helt plötsligt inne i det igen. Att jag kunnat åka hem från jobbet och bara kunnat göra det som faller mig i smaken är som bortspolat. Nu är det strikt att hinna plugga klart allt innan inlämningen på onsdag. Har två stora (läsa 50 sidor) frågor kvar. Det är också så diffusa filosofiska frågor som gör att min hjärna går banans och jag förstår ingenting. Jag är vetenskapligt lagd, vill gärna ha all fakta uppstaplad. Tänka själv är inte min grej.
Men, jag ska väl lyckas ta mig igenom även detta, på något vänster..

Vill, innan jag ska plugga vidare, slänga upp en gruppbild från helgen. Det är jag, Emma, Veronica och Sofia. Hotties!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar