söndag 16 september 2012

saturday, it is so hard making you stay.

Jag har verkligen haft en toppenrolig helg på katrinebergs hotell i Sköldinge. Vi har nästintill bara skrattat. Det som värmde absolut varmast i mitt hjärta var de nya medlemmarna som var med och gjorts helgen. Det finns ännu fler engagerade ungdomar i den här stan! Thank god!
Det har också varit extra trevligt att umgåtts med Kristina från Nyköping som sitter med mig i distriktsstyrelsen. Hon är verkligen en supermysig tjej. Åker till henne efter min träning på onsdag kväll för att hjälpa henne kampanja på torsdag morgon.
Nu är det bara att tagga om till alla kommande helger med MUF som är på intågande. Det roligaste som stundar är MUF Södermanlands studiebesök i riksdagen. Kommer bli fantastiskt!

Nu har jag städat, tvättat och plockat fram grejer för loppisen jag och Zana ska stå på den 6 oktober. Så roligt att bli av med grejer om det resulterar i pengar. Så klart..!
Nu är det dags att ta vara på det fantastiskt fina väder som är. Ska gå e promenad med Zana..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar