torsdag 27 september 2012

just like water thru my hands.

Kockarnas kamp får bli en liten paus i pluggandet, men sen är vi igång igen.
Har även passat på att laga mat och försöka välja kläder till morgondagens skolfotografering. Det spelar ingen roll om man går i skolan eller jobbar, det är ändå lika svårt att veta vad man ska ha på sig. Kommer rota bland mina kläder ett par gånger till innan jag känner mig helt nöjd..

Har annars idag jobbat.. Sen hann jag med ett möte på hotell Statt inför vår utbildning där i november. Den kommer bli perfekt! Så nöjd! Och det var lite lustigt att henne jag bokat mötet med var ett barn på förskolans mamma. Det hade jag absolut ingen aning om innan.
Efter jobbet hann jag träffa Maria en snabbis, hon var med mig och handlade. Tänk att ha någon som packar kassarna! Kändes lyxigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar