tisdag 4 september 2012

that is what life should be.

Nu har pluggandet börjat på allvar. Har idag börjat med uppgift 1 som ska vara inlämnad och färdig på onsdag nästa vecka. Fem frågor som ska läsas till och svaras på. Bara att köra hårt. Det känns kul och bra.

Fick dock ett litet utbrott här hemma på eftermiddagen. Tårarna bara flödade ohindrat. Tror jag har lite för mycket att stå i just i nuläget plus att det är rätt körigt på jobbet. Det var bara att släppa ut, bita ihop och åka på de två möten som stod på schemat för kvällen. Jag blev kanske inte direkt klokare eller piggare av det, men that's life.

Nu ska jag iallafall gå in och somna i min säng. De senaste kvällarna har jag sovit halva natten i soffan - ska försöka bryta en dålig vana. Och även hoppas att det har varit bekymret för att jag haft dåliga dagar. Man kan alltid prova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar