fredag 28 september 2012

some nights i am scared you forget me.

Intressant och en något annorlunda dag. Skolfotografering i sig är intressant.. Jag fick vara med på tre bilder. Klassen, fritids och personal. Och usch vad det inte är spännande att se resultatet. Bilderna kommer ju finnas kvar "forever".

Emellan fotograferingen hann jag med mitt absolut första möte med en beteendevetare (psykolog). Har aldrig ens varit hos en kurator i skolan. Det kändes bra, fick rensa av det som är jobbigast, och vi bokade in två kommande möten för att få fason på mina bekymmer. Tror verkligen hon kan hjälpa mig. Än har inget ändrats iallafall..

Imorgon går jag all in för att plugga, så även söndag. Men ska även trycka in en förmiddag imorgon med storstädning. Har verkligen försummat hemmet nu när det varit så mycket med allting. Det ser ut som ett bombnedslag, och jag skojar inte. Så min underbart snälla mamma har lovat att komma hit och hjälpa mig imorgon förmiddag. Det värderar jag högt!
Dessutom ska jag hinna med utgång hos Jenny i Örebro. Det ser jag verkligen fram emot. Sist jag var ute var hos Emma i lkpg för några veckor sedan och innan det var i juli(!)
Det är på tiden med andra ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar