måndag 17 december 2012

all i want for christmas is you.

Jag blir sinnessjukt irriterad på dessa helvetiska timers, som bara ska fungera smärtfritt! Gör dom det som jag köper? Inte alls! Har en med massa knappar och lite mer avancerade grejer som jag inte alls förstår mig på, så jag köpte nya (helt vanliga enkla klassiska) igår. Fungerar dom för det? Nej inte fan får jag till det i alla fall. Så nu önskar jag mig till jul en händig människa, helst i manligare form såklart, som förstår sig på sånt som har med tekniska grejer att göra. Du får också gärna laga mat som jag gillar, tycka om svensk deckare, älska att plocka in mina kläder där de ska vara när jag lägger ifrån mig dom lite här och var, äga ett eget körkort tagit på de rätta viset och inte köpt över internet, ha gott om pengar att du gärna bjuder mig till världens alla hörn och köra en bil av årgång 2008 (är lite givmild med årtalet) eller senare, ha en snygg bringa, ha en distans till din mamma i bemärkelsen att du klarar dig fint utan hennes tips och råd och alltid ta min sida i diverse strider som må uppstå. Dessutom behöver jag dig på nyårsafton för en parmiddag! Är du "the one", ring mig.. Eller kom för fan bara hit och fixa mina timers. Hemma imorgon mellan 16-18!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar