torsdag 27 december 2012

be young, be foolish, be happy.

Gud vad skönt det är med "semester".. Eller som det faktiskt är - vara mellan två anställningar. Min anställning i Strångsjö slutade den 21 december och börjar den 7 januari igen. Mycket skönt i alla fall.

Mår lite sisodär dock, förkylningen är tillbaka och febern ligger och lurar hela tiden. Nu är dessutom min nässpray slut och natten kommer bli osäker. Tänk om en ängel skulle kunna komma hit med en sådan.. Men, änglar, finns dom?
Jag försöker köra på som vanligt ändå, agerar man inte sjuk så är man inte sjuk är lite tänket.

Fick en impuls precis och köpte två biljetter till hockey VM i Globen i maj. Kände för det. Skitbra att köpa för julklappspengarna jag fick av mormor. Bättre det än att köpa ännu en till sak. Dessutom får det bli som en födelsedagspresent till mig själv också eftersom matchen är dagen efter min födelsedag. Glad och nöjd tjej.. Hej hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar