onsdag 12 december 2012

upon a star.

Jag tycker det är så himla roligt att titta på bandy. Det är nog min absoluta favoritsport, och då är det klart det är kul att heja på ett lag som det går skapligt bra för, som KVBS. Tänk att jag, stans kanske mest frusna person, står i 90 minuter i -15 grader och tittar. Men smärtan av kylan efteråt är ingenting emot vad kul det är att jubla och applådera till målen som gör.
Bandy is the shit helt enkelt.

Imorgon är det dags för lucia för strångsjö skola och mina favvisar i f-3an, som för övrigt förevigade dagens 12-12-12 12:12 med en bild i kuriren.. Det var roligt! Men åter till lucia. Det är något speciellt med detta firande, stämningen är så otroligt mysig i min mening. Extra fina kläder är framtagna, nu ska vi bara vänta in morgondagens kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar