onsdag 19 december 2012

little things.

Varning, detta inlägg kan innehålla allt för mycket negativitet. Känsliga läsare varnas.

Jag är deppig, jag har ont i huvudet, jag har ont i ryggen, ogillar så sjukt mycket alla massiva finnar jag fått i ansiktet efter att jag bytte preventivmedel, det är stökigt här hemma, jag har en alldeles för låg lön, jag vet inte vad det ska bli av mitt liv, känns som om jag är menad att vara kvar i den här staden resten av livet, jag har ingen mat i kylskåpet (inte ens en ungkarl har det lika äckligt tomt där inne), framdörren på bilen går inte att låsa upp om man låser den, jag somnar alltid för sent på kvällen och är alltid sinnessjukt trött på morgnarna och vill helst bara dra täcket över huvudet igen, är sämst på att äta bra och nyttig frukost (ljust bröd med smör i bilen till jobbet), det är jobbigt att parkera på min parkering pga snön, jorden går under på fredag och jag jobbar till sex och fem torsdag och fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar