onsdag 16 januari 2013

here is our hearts.

Hade det varit en sommarkväll nu, vanlig vardag, och jag känt mig pigg och rastlös som nu - så hade jag satt i hörlurarna i öronen och tagit en lång promenad. Det är inte riktigt lika frestande just nu med en meter snö ute. Fast bra sugen är jag.
Dock måste jag duscha innan det är dags att gå och lägga sig, för varje gång jag inbillar mig själv att jag ska ta den duschen morgonen därpå så blir det inte alls gjort. Jag är världens värsta morgonmänniska. Önskar på något vis att morgnar inte fanns?
Så är det i alla fall.
Har varit hemma hos familjen hela kvällen. Fixade med uppdatering av telefonen OC sånt där praktiskt. Fick även med mig några ärvda saker efter farmor. Ett halsband (som hon ofta använde), en tavla, en liten ljusstake med hjärtan och två kandelabrar (vilket för övrigt är det svåraste ordet att uttala och stava, har inte lärt mig det än). Sedan tidigare fick jag ju även tvättmaskinen.
På fredag är det begravning, inte roligt..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar