torsdag 3 januari 2013

wednesday.

Hur mycket jag än vill se klart NCIS LA och drömma mig bort till guldkusten så måste jag faktiskt gå och lägga mig. Imorgon åker jag med pappa upp till Stockholm. Han får droppa av mig hos Emelie, sen ska hon och jag spendera ett dygn tillsammans.
Även fast tillfällena att ses blir färre så känns det ändå alltid precis likadant när vi ses. Det tror jag är äkta vänskap.

Har idag inte gjort särskilt mycket. Käkade lunch med mamma och pappa. Sen tog pappa och jag ett varv till soptippen, vi fyllde på mitt kylskåp, åkte med lite mat till en förkyld mormor och sen har jag bara latat mig i soffan. Med undantaget att jag hann göra sju matlådor och frysa in (tortellini med broccoli- och baconsås samt ris med thaigryta). Sen passade jag på att frosta av frysen.
Jag blir sjukt effektiv framåt kvällen.

Men som sagt, nu ska jag lägga mig och läsa Gustavs grabb av Leif G W Persson. Han är en stor inspirationskälla för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar