måndag 7 januari 2013

what to do.

Vad ska man göra när tankar typ kutar runt i huvudet och det går absolut inte att sova!? Ligger klarvaken och är inte det minsta trött. Trött var jag vid åtta ikväll, men då kunde jag inte somna för då var det en bra film på teve. Undra om det är omställningen att gå från att vara ledig till att jobba igen som spökar?
Dessutom tänker jag massa orelevanta tankar som till exempel att det vore sjukt bra att ta hand om någon hund i ett halvår, för då måste jag varje dag gå ut och gå. Alltså hallå? Hur ofta i mitt kiv har jag velat ha hund? Lugn mamma, jag ska inte skaffa!!
Ni ser, bara massa strunt. Och nej, det går inte att bara ligga och koppla av. Dessutom får jag ännu mer ångest när tiden går. Usch, kommer vi en lång och tröttsam dag imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar