söndag 6 januari 2013

why am i doing it for.

Det var den lördagen. Nu är snart mina 16 dagars ledighet slut. Jag har en viss ångest för att börja knega igen. Men det är samtidigt roligt att träffa alla mysiga barn! Det är det mest positiva med att jobba inom skolan..

Har iallafall spenderat den här lördagen på ett bra sätt. Först sov jag sjukt länge, så pass länge så att det är pinsamt att säga hur länge.. Sen kollade jag skidor och lite hockey. Drog iväg på bandy på Backavallen och fick se KVBS spöa Gustavsberg med 9-3..
Ikväll har jag varit hos Sofi i Vingåker.. Ätit skräpmat, tittat på film (The Vow, åh
my good vad nära gråt jag var ett par gånger, och han är så snygg så han får hela min kropp att skaka) och pratat. Hög nivå höll kvällen.
Nu måste jag strax sova för imorgon väntar en dag i Eskilstuna tillsammans med distriktsstyrelsen. Antagligen sista gången denna styrelse samlas för nästa helg är det stämma och en ny ska väljas.

Men i alla fall.. God natt




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar