söndag 20 januari 2013

sunday with the flu.

Risig tjej som ligger i soffan.
Men det har ändå varit en bra dag, för hela förmiddagen tittade jag på skidor i olika slag..
Och nu har jag precis kommit hem från en eftermiddag och kväll tillsammans med Elin och Lovisa. Vi åkte pulka (typ 4 åk sen tröttnade vi). Åkte och gjorde mat enöigt lchf hos Elin, för att hon håller på med det. Men det var gott. Sen kollade vi på Johan Falk, ÅÅÅÅH vad jag älskar dom filmerna - och alla andra svenska kriminalare.
Nu ligger jag alltså här med världens feber och tror att influensan satt in, känns i nuläget som om jag blir hemma imorgon, men ska först och främst ringa vårdcentralen vid åtta för nu är jag trött på detta som jag haft i en månad. Blä för feber, halsont och förkylning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar