måndag 7 juli 2014

140707.

Jag har haft en strålande dag med Daniela och Melvin! Kan inte förstå att jag var på jobbet imorse när man har hunnit så mycket idag..
Först möttes vi upp på Ingelsta i Norrköping. Där fyndade jag två sjalar för endast 50kr! De skulle ha kostat 310kr fullt pris! DET kallar jag rea!
Sen handlade vi lite matsäck och drog iväg till Skärblacka och en stor badplats. Där var vi inte ensamma direkt.. Skitskönt var det. Men, vattnet var otroligt kallt i en badkrukas tycke så jag stod i vattnet till knäna..
Sedan drog vi vidare hem till dem i Finspång där även pappa Emil var. Njöt i solen på deras tomt och sen blev jag bjuden på grillat! Supergott och supertrevligt. Var inte hemma förens vid 22 ikväll.. 
Dagar som denna borde det finnas fler av.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar