tisdag 22 juli 2014

140722.

Tabata.. 
Jag har aldrig, aldrig varit lika slut efter en träning i hela mitt liv. När folk snackar om att de spytt efter träning har jag trott att de bara gör sig till - sorry för det såhär i efterhand!
Har lyckats ta mig hem på cykeln men jag har inte kommit hela sträckan från garaget till dörren än (tur att det finns en bänk att vila på där emellan!)
Men, det är bara att ta tag i sig själv för om 1 timme börjar jag jobba natten.

Ser dock fram emot träningsvärken jag lär ha, den lär inte vara någonting jämfört med illamåendet! Kan beskrivas som en riktigt dålig fylla..
Oh my lord!

Den i Katrineholm som vill testa så kör Hälsokällar'n tre gånger i veckan tror jag. Osäker på exakt vilka tider. Men! Det är helt gratis! (Förstår varför ;) )

Att ta mig till dörren (3 meter) känns som världens utmaning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar