fredag 11 juli 2014

140711.

Var helt slut när jag kom hem efter jobbet ikväll.. Jag hade lätt kunnat gå och lägga mig då. Men, det blev en film med mamma och nu när jag väl ska sova är jag självfallet pigg. Men, jag får lite sovmorgon imorgon eftersom jag inte börjar förens 10.

Har för övrigt tänkt lite på vänskaper ikväll. Hur det kan förändras. Hur det kan förstärkas. Hur det är villkorslöst. Och framför allt hur lätt det kan vara att glömma och gå vidare. Rinna ut i sanden. Och jag har lärt mig att inte ta till mig den dåliga energin och bli ledsen, för livet är sådant. När gamla försvinner kommer nya.
Jag är så lycklig över mina absolut närmsta vänner som finns där i vått och torrt, vi som vet allt om varandra. De är få, men väldigt speciella för mig.. Och de vet vilka de är! De vibbarna känner man!
Bara därför får Emelie vara med på bild nu..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar