onsdag 16 juli 2014

140716.

En riktigt bra dag har det varit.. Och dessa riktigt bra dagar har det varit få av den här sommaren, tyvärr.
Men den började i alla fall med 9-hålare med Alex. (Han vann stort över mig - jag måste verkligen träna!). Efter det åkte hela familjen till Norrköping och shoppade födelsedagspresenter till August. Men även jag fick med mig en kavaj, en bh, trosor, en tröja, ett par byxor och schampoo + balsam hem! Strålande tyckte jag.
Ikväll har vi först grillat och ätit min fina tårta och när vi precis var klara med det dök Augusts vänner upp och sen min bästa fina Lovisa från Oslo. Killarna drog på sitt håll och jag och Lovisa på vårt. Vi drog ut till Viala till Lovisas stuga och har fiskat och rott. Så fridfullt och mysigt!

Imorgon är det jobb som gäller igen!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar