måndag 14 juli 2014

140713.

Nu har jag avverkat de 35 arbetstimmarna som startade i fredags.. Jag har en konstig känsla ikväll, det känns som om jag har fått helg även fast jag ska jobba imorgon och tisdag innan jag är ledig men då jobbar jag bara 6 och 8 timmar! Wow!

Ligger i min nybäddade säng nu och ska försöka sova. Nöjd över att Tyskland tillsist vann VM-guldet trots att jag tippat Holland från start.. Men deras bronspeng är inte fy skam!

Okej. Imorgon drar en ny vecka igång. Fyra dagars jobb. Det ska bli en runda golf. August fyller 22 år på onsdag. Lovisa kommer hem på besök en sväng från Oslo. Mja, det är väl det som är spikat hittills!

God natt! 


Selfies från veckan som varit..
På en badplats i Östergötland med Daniela och Melvin!

Åka tåg i värmen..

Höjdpaniken i SKF-hjulet på Liseberg!

Tidig morgon med hotellfrulle på Scandic.

Strysö Bratten i Göteborgs skärgård.

En av många sekunder på jobbet förevigades!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar