fredag 18 juli 2014

140718.

Imorgon blir jag och August ensamma här hemma tills på torsdag (eller, August drar till Grekland på tisdag så jag är ensam de sista dagarna). Och nu väntar min lediga helg. 

Känns faktiskt inte så jäkla härligt med en ledig helg, helt ärligt hade jag gärna jobbat (från måndag jobbar jag 8 dagar i rad, inte mig emot!).

Obs, läs inte detta om ni inte vill läsa negativt struntprat..!
Har blivit lite låg på min fritid nu. Känns som att alla runt mig har ett härligt och livligt umgänge. Jag har några timmar med någon vän då och då. Jag är aldrig medbjuden på saker och ting och ingen hör väl direkt av sig om det händer något särskilt och jag har inget "tjejgäng" (ska absolut inte dra alla mina vänner över en kant men i största allmänhet har sommaren sett ut så). Som sagt. Svårt att komma hem hit när alla har sina liv. Men, det kan ju vara nyttigt att ha det såhär också, lära känna sig själv. Låter som att jag vill att folk ska tycka synd om mig men så är det inte alls! Livet förändras och ur allt negativt kommer positivt. Allt kan inte alltid vara roligt och händelserikt. Ibland kan jag dock börja fundera på vad jag gör som gör att jag inte är rolig att umgås med? Men men.. Jag överlever och inser att jag lätt skulle kunna bli en arbetsnarkoman i framtiden. Vilket ju är bra!

Nej, nog med att lätta mitt hjärta.. Nu ska jag fortsätta umgås med min bästa vän, serien Criminal Minds säsong 3!

Blev Djulörundan efter maten ikväll! Så vackert.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar