söndag 27 juli 2014

140727.

Gårdagskvällen..

Med Lovisa och Malin i en eka. Så himla mysigt!

Och ibland blir man otroligt förvånad, för världen är väldigt liten.
Jag och mina klasskompisar var i Lund på Valborg och träffade två killar vi umgicks med hela dagen. Efter det har vi inte sett eller hört något av dom. Vi visste inte vad de hette mer än till förnamn och till vilken stad den ena killen skulle flytta. Igår i ekan visar Lovisa mig en bild på fyra killar hon umgåtts med i Halmstad senaste veckan. Och det sjuka är ju att en av killarna är han som jag umgicks med på Valborg! Hon hade fortfarande kontakt med honom så hon hälsade honom från mig och han mindes och hälsade tillbaka! Så sjukt roligt! Trodde aldrig aldrig jag skulle få veta något mer om dom!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar