onsdag 3 december 2014

141203.

Det är den 3 december och jag är nu klar med julklappsinköpen. Hurra!
Men, det värsta med att vara klar så bra i tid är att man (läs: jag) alltid känner att man vill köpa fler klappar fram till jul. Men, i år ska jag verkligen hålla i pengarna.. Behöver de mer än någonsin nu när man är student.
Så, för typ första gången sätter jag en summa på vad mamma, pappa, August och några till får för sen blir det bara den summan och inget mer.

Ligger hemma under filten och småfryser nu. Har tänt ljus överallt för att försöka få upp värmen, men det går sådär.
Var på sista lunchplaneringsmötet (åt griskind - loooove it!) för helgens julfest förut. Känns som att vi är i fas med allt och det är skönt. Jag är så taggad! Fest för 80 pers + har jag varken arrangerat förut eller varit på tror jag inte! Sjukt kul..!

Nu ska jag straxt slänga ihop lite mat och efter det är det träningsmatch mot F17 som gäller. Hoppas vi kan visa att gammal är äldst.. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar